23 sept Tisdag

Jag har ont i hela kroppen. Jag trodde jag skulle vara frisk efter en veckas vila men icke. Jag blir något trött! Adam fyllde år idag (grattis igen!) och bjöd gulligt på tårta. Är allmänt flabbig så ska gå och lägga mig en stund nu hade jag tänkt. Mina böcker (som jag blev sjuk-i-huvudet-stämplad av Anders när jag sa att jag längtade hem och läsa)  hade inte kommit idag. Övningskörning, plugg, promenad med Tove står på agendan.

En sista sak;
Tjejer! När man går på en allmän toalett och har mens så måste man tänka på andra. Har man bytt så får man väl för fasen stänga locket till mens-papperskorgen på väggen. Det är väl som att torka bort kiss på ringen för killar. Just do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback