24 sept Onsdag

Åh jag svävar på moln för en liten ovanlig stund! Har fått privat-hjälp av Olivers skillade vän John i Matte C så nu förstår jag några tal på en diagnos, som nog kan hjälpa mig lite för talen i matteboken också! Underbart!

För övrigt är jag friskare, men fortfarande inte 100. Dock kan jag inte missa lektionerna i skolan imorn så måste helt enkelt gå, men förhoppningsvis och förmodligen så är jag nästan helt frisk imorn. Får gå och lägga mig tidigt ikväll bara!

Oliver har just förkunnat att han hatar tortillinis (som jag tänkte köpa till våran landet-vistelse på fredag till lördag och bjuda honom på. Vi har ju våran tvåårsdag imorgon!) så nu kom jag av mig lite i den motivationen. Får väl köpa Pringles och dipp så håller han käften och är nöjd.. Han hade dock köpt Champagne och en box vin till vår dag/något annat tillfälle när vi känner för det, så det va ju lite gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback