25 sept Torsdag: sjuk-lista

Att vara sjuk är både skönt och jobbigt.

Positiva saker:

Man kan titta på alla filmer man hittar (jag har kört American Pie- The Wedding idag)
Man får tröstäta lite onyttigheter (jag tog två rostisar med marmelad och massa ost)
Man hinner sitta hur länge som helst vid datorn (jag har ju graderat upp bloggen enormt!)
Man måste gå och lägga sig i sängen mycket (jag försöker, och somnar en del)
Man hinner tänka igenom livet och komma på idéer (jag har gjort en lista!)
Man kan läsa tidningen jättelänge på morgonen, till och med kontaktannonserna.
Hinner träna in alla EMD:s låtar inför deras uppträdanden imorn.

Negativa saker:

Missar all skola
Tröstäter ibland lite för mycket
Vill göra och utföra alla idéer mer än vad man borde och klarar av när man är sjuk
Får ångest över att man inte pluggar sönder sig själv när man har tid
Blir aldrig frisk och vill bara köpa godis, tidningar och kläder!
Kanske missar EMD med mera imorgon på sex&samlevnad på Rival (Jag är nog på riktigt lite taggad över det. Jag tror alla är det, fast man gör det till en skämt-grej att man ser fram emot det. Man går och "längtar" ironiskt, men innerst inne tror jag alla tycker det blir en liten extar twist på föreläsningen när dom underhåller i pausen. Dom är ju trots allt kända och vi människor har en reflexmässig dragning och excitning för kända människor..)

Fick lön från Leo idag (nej det var inte han som gav mig pengar, det va hans pappa) och två biobiljetter som "bonus". Dom är gulliga! Patrik 1,5 it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback