27 sept Lördag

Uppdatering från gårdagen:

"Äre efterfest på eran balkong.." (Den Magnus Uggla-låten låg jag och tänkte på igår. Var tvungen att skicka ett sms till Anna om det och till svar får jag: Haha! Jag är full! Kanske kommer förbi sen.)

Japp! Oliver och jag låg i källaren och hade tvn på mute så vi kunde tjuvlyssna på grabbsen. Spännande spännande. Sen hörde man klirrklirr och ge mig en påse osv och sen gick dom.


Här låg katten och han med spetsade öron. Katten skickades sedan ut på uppdrag: spana men hon var rätt dålig på att återberätta..

Nu har jag pluggat matte en timme och ska snart göra en tallrik havregrynsgröt med bär. Ska annars plugga lite mer, ta det lite mer lugnt, och ikväll ska jag till Adam som har 18årsfest, och han har gjort något bra; nämligen bjudit in hela klassen!
 
Det har nog aldrig hänt att hela våran klass varit på samma ställe, och bjudna till samma ställe, men nu så. Och jag tycker det ska bli jättekul faktiskt! Får dock se hur länge jag orkar vara där och hur jag känner mig, men vi får se.. Tar i alla fall med mig kameran!


Såhär ser det ut i min säng just nu. Sindie (katten) och Oliver verkar gilla samma ställen, eller varandras sällskap. vad vet jag, men dom förekommer på många bilder tillsammans like you see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback