28 sept Söndag: killars sex

När killar inte får sex på ett tag blir dom väldigt tjuriga och korta i stubinen. Jag har märkt det eftersom jag haft ett stort förkylningsmunsår men uppsvullen läpp och allmän ömma en vecka och har därför inte haft så stor lust (man kan inte ens pussas) och inte velat bli sjukare och har därför inte haft sex då. Nu under helgen är det en väldigt grining pojkvän som surar för minsta lilla och är allmänt tryckt. The answer is: han har inte fått ha sex på nästan en vecka och det är tydligen såå synd om honom då. (Om mig då, som sitter med en jätteond läpp och inte kan göra någonting i princip, borde det inte vara mer synd om mig? Men nehe det är det inte..)

När man sedan kommer till så är det glada miner igen. KILLAR.. Suck, vilka behov. Klart tjejer har behov men killar.. Det är något utöver det vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback