3 september Onsdag

Jag och Oliver såg två rätt nya filmer igår:

Hancock: En bra action-film med Will Smith som båda hade sina gulliga och sina jobbiga stunder, men den är värd att se.
LoveGuru: Med Mike Myers. En lagom skön, kul komedi som är en lagom film att se när man inte orkar försöka hänga med och fatta i invecklade filmer.



Jag har varit ledig idag men ändå har tiden bara runnit iväg. Har ändå fått en hel det gjort, som att fixa över mitt e-leg till min bärbara, fixa Olivers presenter, handlat, lagat nya müsli och sådant. Ska försöka övningsköra och plugga lite (matte är omöjligt men ska sätta mig en stund nu och inse mitt misslyckande) och sen blir det Leo. Härligt, då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback