30 sept Tisdag

Jag har blivit ett riktigt kakmonster och jag håller dåligt på mina icke-onyttigt-bröd-principer. How come?

Jag har ju varit sjuk i två veckor och har därför inte kunnat träna och när jag inte tränar känns det inte som jag underhåller min kropp och då kan jag lika bra käka onyttigt. Det är ett resonemang, ett annat är innan-mens-betéende. Vem vet? Inte jag. Men imorn ska jag i alla fall träna för första gången sen sjukan, gym blir det. Så då sätter jag igång med min nyttighet (till vissa mått då man ändå måste leva livet lite).

Slutar elva imorn så ska hem och plugga/läsa mina nya böcker som kommer imorn (!!) och övningsköra. Sen är det Leo-ponken och sen iväg till gymmet och köra en work-out.

Jag vill köpa ett par lite högklackade kängliknande dojjor, ska se om jag hittar några och känner att jag vill lägga pengar på dom. Blir förhoppningsvis VIP-kväll på TopShop på Torsdag med Annapanna, då kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback