4 september Torsdag

Idag har jag haft fullt upp med skola och Leo (han satt och plockade bark i skogen i en timme, jag klagar inte!) och nu har jag just vart ute och sprungit och slängt i mig lite ärtsoppa. Övningskörning väntar, ostkaka efter det och sedan drar jag till Oliver och sover. Imorn hinner jag kanske uppdatera lite mer. Kommer hem till lunch och ska byta om till begravning, sedan är det raka vägen till Friskis efter den. Så fullt upp då med, men det blir nog bra!

Ha en bra kväll, och ät lite ostkaka för guds skull, det är grymt gott!

Kommentarer
Postat av: catti

tussig kommentar, tack:)

kom på en sak, ja träffa ju dig, det sög då verkligen inte:D

2008-09-04 @ 21:31:53
Postat av: catti

tussig kommentar, tack:)

kom på en sak, ja träffa ju dig, det sög då verkligen inte:D

2008-09-04 @ 21:31:53
Postat av: catti

tussig kommentar, tack:)

kom på en sak, ja träffa ju dig, det sög då verkligen inte:D

2008-09-04 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback