1 feb söndag: nattsnack efter The green mile med lite bilder från i fredags

Jag är vaken klockan ett efter att ha kollat på film! Det är duktigt av mig.. Har sett Den gröna milen med Tom Hanks (filmen började klockan nio och slutade kvart i ett). MYCKET BRA FILM!

Nu ska ni få lite bilder från våran religionslektion i fredags där flygplanstillverkning stod på agendan:


Pernilla vek snabbt ihop sitt flygplan medan Philip satt en bra stund och pillade med sitt "långflygande", otroligt detaljerade, plan.


Sen tvingade jag dem rita taggar på sina plan så det blev lite real stuff!


Sofie ritade på..


Ready


Set


GO


Uppställning. Philip förklarar här hur långt hans plan kommer flyga och Pernilla och Sofie lyssnar skeptiskt.


Fabian ville vara med och gjorde überfort ett eget flygplan. Har en film på vem som vann, ska se om jag kan få upp den sen 

Kommentarer
Postat av: Pillan - hon med det snabbaste planet!

(8) jag vann, jag vann jag vann jag VANN.... (8) hahaha, eloge till fotografen!

2009-02-01 @ 18:13:48
Postat av: catti

ahha fan ja tänkte ju att det skulle va asspännande, så kommer pillan och förstör allt:P haha



men mickz , nu e vi hemma:D dina trogna läsare:)



<3<3

2009-02-02 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback