11 feb onsdag: liten update

Igår gick Oliver och jag upp och bakade kladdkaka klockan tio på kvällen. Den blev god! Man måste vara lite spontan har jag kommit fram till, and that is good..

Har stått och tittat på Leo när han åkte på arslet i en backe en timme och nu gjorde jag en väldigt lyckad, improviserad, wok till mig själv. Tänk vad min matlagning har utvecklats.


Massa mums i, och soyan gör det lite brunt.


Sen tycker jag att jag kör lite lite bil nu för tiden, måste ju hålla igång så jag inte tappar mina skillz. Får ta en sväng någonstans någon dag.

Kvällen blir Ugly Betty (kollade senaste utkomna Greys igår, bra som vanligt!) och lite läsa tror jag.

/M

Kommentarer
Postat av: catti

ja shit, ut och åk, har nästan glömt att du har körkort:P

2009-02-11 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback