13 feb fredag: shopping i stan och bildspel från gårdagens handling

Har varit i skolan och sedan i stan med Carro. Vi sprang runt på lite ärenden, fikade och sen råkade jag köpa ett par skor på Oasis. Dom var dock på rea så det var okej! Nu ska jag hämta Oliver med bilen, han kan inte gå med sin inflammation i benen, och sen blir det hemma-middag ikväll med hela familjen för en gångs skull. Trevlans!


Felix och jag var och handlade igår, och även hundmat stod på lappen..


Felix provade lite utrustning


Sen bad jag honom hämta Hilmas mat, han kom med denna..


Jag sa att det där är typ en portion för Hilma, Felix försökte med sina hundögon, dom bet dock inte på mig..


..Han fick prova igen och då såg det bättre ut.


Han fick bära ut den


jag bar hundgodiset, det va jobbigt det med..

HA EN TREVLIG FREDAGSKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback