16 feb måndag: Gamen får IG och gymmet gick bra

Vi hade bestämt oss för att ge Beck-filmen Gamen en ny chans (då vi förra gången höll på att gå under av uttråkning hemma hos Helle) eftersom den gick på TV igår, men efter att ha sett den andra gången kan vi nu helt klart konstatera: Gamen är inte okej! Den håller inte måttet för en Beck-film och det är inte okej. Icke godkänt för den filmen alltså..




Dagen har annars flutit på bra med gym i morse då jag körde på ordentligt och en lektion i skolan. Havregrynsgröten slank ner fint nu till lunch/mellis så nu väntar lite fix och trix med datorn (= plugga in skrivaren och högtalarna i min bärbara dator samt uppdatera iTunes så jag sedan kan uppdatera min iPod)

/M

Kommentarer
Postat av: catti

jag gav den inte ens en andra chans, den var så sjukt dålig förra gåmgen så

:P haha

2009-02-16 @ 14:28:52
Postat av: Helle

Mr. Hume kan ta sig, fan va seeegt! är så jävla hungrig, snart blir det frukt i kaffis och sen hem till maaat! GAMEN SUGER, pinsamt för Becks image!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback