3 feb tisdag: effektiv dag

Efter att ha drömt massa konstigt vaknade jag upp hos Oliver och tittade lite på TV. Cyklade sedan hem, ställde fram alla saker för skorpbaket och gjorde i ordning havregrynsgröt med färska bär på samt hämtade tidningen. Spontan-gjorde lite ny müsli som jag satt och vaktade precis bredvid ugnen så den inte skulle brännas som förra gången. Jag rörde om ofta och när jag skulle sätta mig ner och ta en tugga havregrynsgröt så inser jag att det har hunnit bruna till sig lite. EN TUGGA GRÖT! Jaja, det blev inte så bränt som förra gången (som ändå gick att äta) så jag är nöjd!

Snart kommer Malin ner, vi ska gå på hundpromenad. När jag kommer hem blir det skorpbaket och Leo. Och packa till Järvsö.







Detta känns som en effektiv dag, fast jag hinner dock inte hänga med Carro som jag hade tänkt, men hon överlever nog, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback