15 jan torsdag: KÖRKOOOOOOOOOORT!

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I måndags körde jag halkan, i tisdags skrev jag teorin (fick 61 av 65, nöjd!) och idag körde jag upp. Snacka om att köra allt på en och samma gång. Men jag har pluggat som tusan och kört nästan varje dag så det var väldigt skönt att få det här avklarat nu! Är hur nöjd som helst med min bilskola och Tom som jag körde med.

"Oh kör du en Audi!?" va det första vägverket-gubben sa. Han var för övrigt väldigt trevlig som tur var!

"Vill du köra hem eller ska jag köra?" Frågade Tom precis när jag fått lappen som är provisoriska körkortet. Det blev helt klart Tom som fick köra hem. Jag ville pusta. Haha


Kommentarer
Postat av: Helle

IIIIIIII, GRATTTTTTIIIIIIIIS<3

2009-01-15 @ 15:12:36
Postat av: Nickie

GRATTIIIIS!

Nickie är avundsjuk JA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback