15 jan Torsdag: körkortsbilder och fira med Leo


Här är mitt provisoriska körkort!


Den  här kartan ritade jag till mig själv (har ritat av från Hitta.se) så att jag skulle hitta till Vägverket och teoriprovet i stan.


lOch detta firade jag med efter teoriprovet. Haha idag blev det mina hemgjorda bullaaaar!

Ska iväg och fira med Leo nu. Kanske ska köpa lite godis till honom för att fira. Hmm, fast jag får se. Då kanske han nästa vecka vill ha godis igen och så ska jag förklara att jag inte tagit körkort då och då kommer han inte fatta och börja gråta och det kommer bli kaos. Men ändå..

Ikväll ska jag ut och fira Carro och fira mig själv. Haha. Vi ska til Treat (?) och sen Berns (Svindyrt inträde så lutar åt att inte gå in där, men ändå). Ska börja med middag hemma i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback