16 jan fredag: bilder treat, dagen och kvällen



























Idag har skolan rullat på och var även inne och lämnade en chokladask till Tom (som inte var där) för att han har varit en sån bra lärare. Sen har jag hämtat ut lite nya p-piller och köpt lite sminkborttagning (ni antecknar va!) och nu har jag just klämt en Risifrutti.

Tänkte ta min första ensamma tur med bilen ikväll och hämta upp Anna hemma och sedan åka till Marie. Vi får se om jag får låna bilen/finns bensin i skiten.

Ska nog inte ut ikväll, sparar det i och med igår som som sagt var mycket lyckat.

Kommentarer
Postat av: Helle

schnygga bilder!!

2009-01-16 @ 16:08:07
Postat av: Cattiii

Facebook? Eller ska jag göra ett album ?"bilder a la mickz"

2009-01-16 @ 22:24:09
Postat av: Cattiii

Facebook? Eller ska jag göra ett album ?"bilder a la mickz" g

2009-01-16 @ 22:26:23
Postat av: Annie

HAHA fyfan vilka bilder! Jag tycker fler bilder på Sofie ska upp, haha du vet vilka jag menar;)

2009-01-18 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback