19 jan måndag: gym och lite shopping innan skolan

Att efter tjat ladda upp bilder på Facebook har resulterat i ca 70 mail om olika taggningar mm. Gosh!

Jag stannade till vid Metro och impulsköpte lite lösviktsgodis igår påväg till Oliver. När jag kom dit hade han också köpt typ ett kilo godis så vi hade ganska mycket godis. Vi fick till och med över hela Olivers påse så nu har man ett tag (okej, lär ta slut denna vecka. Svårt att hålla sig borta när det finns tillgängligt liksom).

Imorse stack jag till gymmet vid halv tio och det gick bra. Jag har fått tillbaka min gym-lust igen så here we go! Sen åkte jag till Vällingby och införskaffade två nya BH:ar (mycket bra pris på båda) och 6 par nya strumpor. Skulle sen äta lunch i skolan men nästa t-bana tillbaka gick om 18 minuter så fick hoppa över lunchen och käka hemma nu (efter min första och enda lektion idag!).

Blir lite Leo-pass i eftermiddag, nu ska jag kika på lite utbildningar och så.

Kommentarer
Postat av: catti

det är därför man e snabb på att tagga själv:P

2009-01-19 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback