20 jan tisdag: stövelväder, äppelätande och kvällen

Stövlar.se idag märkte man när man traskade hem i sina håliga så kallade vinterskor och "snön" som blivit plaskvatten på marken trängde in mer och mer i skon. Suck, vilket jäkla slask! Tur att jag har mina nya rosa stövlar då, om detta skitväder nu håller i sig.

Sitter just nu och trycker i mig en skål med ett superstort äpple i bitar, yoghurt och min egen müsli samt lite russin. Ibland överskattar jag min förmåga och tar tre stora äppelbitar på skeden och försöker trycka in i munnen, funkar sådär men efter lite vridande så brukar jag lyckas få in dom. Sen är nästa steg att försöka tugga skiten..

Ska iväg och hämta Leo-peo snart och sen blir det Obamas tal och Oliver ikväll. Myselipys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback