22 jan torsdag: körkortsuthämtning och dagens..


Catti fotade mig idag när hon och jag (och Carro några meter) gick för att hämta ut mitt körkort. Yeah now it is real!

DAGENS Vill ha: Skor från en nätsajt
DAGENS Klädsel: Killjeans, killtröja (eller snarare Olivers tröja), tjocktröja, halsband, armband, örhängen (och?)
DAGENS Smink: Kajal
DAGENS Frisyr: Utsläppt ruffs, hatar helt nytvättat
DAGENS Händelse: Körkortet
DAGENS Låt: Får bli Rihanna- disturbia (som vanligt)
DAGENS Planer: Åka och handla (på villkoret att jag får ta bilen för att det regnar) och sen kanske Oliver
DAGENS Saknad: Körskolan (lite)
DAGENS Dummaste Glömma ge Ellen pengar för skivan
DAGENS förvånade: Att jag trots lång väntan ändå tränade
DAGENS Behov: Inget speciellt
DAGENS Bästa: Körkortet och att det är fredag imorgon
DAGENS Köp: Blir väl ett schampo snart  då
DAGENS Humör: Happy day


Kommentarer
Postat av: Lydia

Så nu måste man akta sig här i bromma när du kör fritt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback