26 jan måndag: påminnelser, halka och Kebab-bok

Det är alltid lika spännande när det piper till i mobilen och man får en påminnelse. Jag kommer aldrig ihåg vad jag har ställt för påminnelser (därför bra att jag ställer in dem) så därför får man sig alltid en "ajuste" när man kollar mobilen. Good thing!

Halkade imorse med cykeln. Cyklade hur sakta som helst över glashal is men när cykeln var en sekund från att stanna var jag tvungen att, väldigt försiktigt och genomtänkt, trampa en gång för att den skulle hålla sig uppe men motsatt effekt skedde. Hjulen i princip vek sig och plötsligt låg jag på marken. Men jag hann ta emot mig så ingen skada skedd, och ingen såg för jag var bakom några hus. Galant!

Fick filosofi-böcker idag. Jag fick Kebab Alabab's (alternativ Kebab Alabalo's) gammla. Fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback