28 jan onsdag: sätt tönten på plats

En sista grej innan jag nattar:

Kan någon bara sätta den där jävla Kim i Made in Sweden på plats så han inser att han är en liten skit som tror att han är nån jäkla superstar. Han beter sig som största divan! Jag är upprörd, att han ens gör det där är så jäkla sjukt. Så jävla töntig överkänslig divig ful pojkspoling som tror att han är nåt för att han har en rätt skrovlig (bra tydligen?) röst. LÄGG AV och lyssna på de tre producenterna istället, dom vet i alla fall vad dom snackar om och dom är  jävligt balla till råga på allt!



Jag känner mig  förövrigt skitsnygg ikväll, varför ska man alltid känna sig skitsnygg på kvällarna när man ska gå och lägga sig? Störande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback