5 jan måndag: att träffa personer man känt förut

Jag är så sjukt genomfrusen och sitter typ och skakar här, har gjort det hela kvällen. Det köptes pizza på Vedugnen till middag idag,  helt okej liksom..

En kul grej är när man träffar folk man känt för länge sen eller gått i samma skola som eller liknande, och man inte vet om man ska hälsa eller ej. Det hände mig igår. Jag såg henne, hon såg mig, båda låtsas som att man inte känner varandra och tittar bort. Jag bestämmer mig för att ändå le lite i alla fall, och tittar upp mot henne och försöker få ögonkontakt. Hon har dock redan nöd-tagit sin mobil och börjat pilla med för att slippa pinsam situation när hon går förbi mig. Hehe kul det där, ska man hälsa eller ska man låtsas som ingenting?

Va uppe tidigt imorse så ska gå och knoppa nu, Oliver spanar hockey där nere verkar det som. Men det ska bli skönt att krypa ner i sängen må jag säga.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback