5 jan måndag: twilight in my heart och övrig dag samt Carro på bild

Efter att ha sett filmen Twilight vill jag lägga mig i soffan men den på tvn och aldrig mer titta på något annat. Jag vill äta upp skådespelarna och se scenen när Bella och Edward (i sin solbrillor) kommer till skolan och alla bara tänker "Oh my god". Dom är så snygga tillsammans, han är så snygg, hon är så snygg, vampyrfamiljen är så cool, att hon lyckas charma honom efter att Bellas kompis sagt att han är snygg men ingen kan få honom är coolt. Allt är underbart, sexigt och spännande. Jag måste beställa filmen nu, så jag kan titta varje dag!

I övrigt har jag i dag haft körlektion, fikat med Tove och hjälpt till att flytta i fyra timmar. Nu är jag lite sugen på mat.





Carro och jag fikade innan filmen igår då jag första gången drack choklad med marsmallows i. Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: CATTI

muums, både skådisarna och chokladen



och



OMG VA CARRO ÄR BRUN!!!! INTE OK!

2009-01-06 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback