7 jan onsdag: körkortsplugg, singstar här för att stanna och lite Jonas-kommentarer som vanligt

Jag sitter här och spelar mitt underbara körkortsspel och inser efter att jag inte kan komma undan det att Singstar är något man gör, oavsett om man inte gillar det. Det finns överallt, vart man än går, och är tydligen jättepartyspel. Hmm, jag är fortfarande tveksam. Men kanske bättre än Guitarhero?

Anyway, back to work!

Jonas startade terminen med massa babbel:

Jonas om presenterna från hans 5-åring: "Så har dom gjort nån stjärna, målat den gul och tryckt ner ett ljus i den och sen slagit in den. Ärligt, hur kul är det?"

"Har jag snor under näsan? Känns lite ofräscht.."

Jonas spekulerar kring huruvida Anders i klassen är like Kleerup: "Artisten Kleerup  ni vet. Om Anders skulle få lite mer skägg så skulle han vara väldigt lik honom. Jag kom på det när jag såg en bild av honom i tidningen i morse. Och så skulle du få Carolina Gynning då också. Avundsjuuuuk"

osv osv. Snackpåse är vad han är, men rätt kul kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback