8 jan torsdag: tröttheten smyger sig på och morgondagens planer

Jag är sjukligt trött och vet inte varför. Blev inget gym, Oliver bangade. Jag åkte in till St.eriksplan och insåg att jag inte alls ville gymma själv så jag åkte hem och tog en joggingrunda istället. Har nu ätit och laddat ner Twilight soundtrack så jag sitter nöjd, förutom tröttheten.

Imorn är det fredag, veckan har gått fort (beroende på att vi endast gått två dagar i skolan kanske). Efter skolan imorn har jag en dubbel körlektion, sen ska jag snabbt hem och duscha och sen ska pappa bjuda mig på middag på Boulebar där även Wille Crafoord spelar kvällen till ära. Har hittat en yberbra blixt i en låda här hemma så ska prova den imorn tror jag, och se om den är så yberbra som jag har fått för mig (jämför med min lilla vanliga digitalkamera blixt så allt är nog bättre än det).


Wille och Salem al Fakir

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback