18 jan söndag: mogen shopping behövs, utbildning ska kollas och hemifrånflyttande

Imorgon börjar vi 11:50 och tänkte ta en sväng till gymmet innan skolan. Efter den första, och enda, lektionen måste jag införskaffa nya strumpor och en BH känner jag. Moget värre! Sitter och är nära på klicket fram till ett par nya skor här på nätet, men jag är inte helt hundra. Borde save some money! Ska även se över utbildningar och kurser inför hösten -09 utifall man inte får något jobb. Sug, och det är hur många ansökningar som helst till högskolan och inga jobb så ja, det känns greaaat att ta studenten!

Nattlinne - Rosa

Detta nattlinne skulle man kunna ta för en klänning tycker jag. Men orkar man med nattlinne, better to be naked..



Har pysslat lite med mitt CV nu och ska nog fortsätta kvällen hos Oliver med film.

Blir sugen på att flytta hemifrån, men samtidigt inte. Kul och med ett vuxet ansvar som jag gillar men hemma är ändå hemma och här vill jag befinna mig lite till tror jag!


Kommentarer
Postat av: catti

nu har du fått din update:P hihi

2009-01-18 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback