16 nov. fredag

En av de värsta sakerna som kan hända är när man skickar ett sms till fel person! Folk ligger ju så jäkla nära varandra i adresslistan i mobilen, och ibland går det lite väl fort när man ska leta upp en kontakt, och så skickar man och ÄVEN fast man trycker på avbryt när den håller på att skicka så SKICKAR DEN! det är lite jobbigt kan jag känna..
     En kille skulle skriva till sin svärmor eller liknande "hoppas du får kul idag", och ni vet hur det är med T9, istället blev det "hoppas du får kuk idag". Den är lite halvjobbig.
     En annan skulle skicka ett sms och meddela sin kompis att han skulle sätta in pengarna kompisen var skyldig; "Sätt in 5000 på mitt konto, *kontonummer*, annars jävlar". Lite skämtsamt sådär. Problemet var bara att han skickade det till fel person. Det kom han på när han ringde sin kompis och tackade för att han satte in dom så snabbt, och kompisen svarar "Vad snackar du om..?"

Dagens kommentar:
Vi pratade om media och huruvida dom är påverkade av värderingar eller ej. Om någon man intevjuar och skriver med i tidningen, säger något, är det då en värdering. Jonas skulle då visa på en värdering.
Jonas(lärare): "jag är jurnalist och står vid wolrd trade center när planen kör in där och går fram till någon och frågar 'how do you feel right now?'"
*går fram till Fabian och håller fram "micken" helt seriöst*
Fabian: "horney"

Engelska-nationella är gjort! en del iaf. Skönt. Nu ska jag sticka och  hämta Leo. Dom jävlarna har lyckats LARMA PÅ när dom gick i morse så jag måste slå in nån larmkod nu när jag låser upp. HJÄLP, jag blir nervös!

image109
Jag var cool en gång och skulle köpa godisremmar efter TigerLou-spelningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback