21 sept fredag

Idag ska vi diskutera fenomenet Fredag!!
Thank good it's friday.
så, då var den diskussionen klar.

Gick i skolan till ett, avslutande lektion med en hyperspeedad jonas som babblade på om hur mycket fastighetsskatten som sänkts gynnar honom med hus i bromma och två andra fritidshur och en rätt bra lön. Okej JOnas, då vet vi.. sen åkte jag och catti och sofie in till stan och knatade runt lite. sen åkte vi hem och här sitter jag nu, har just lyckats få ner The Departed soundtracket (fanns typ tre miljoner låtar att välja på. alla olika) men efter att ha laddat ner typ sju stycken så hittade jag den jag ville ha. Wohow for me. Så nu är allt frid och fröjd, ska snart träna och ikväll ska jag nog se SAW som går på tv. Mycket nöje everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback