19 feb torsdag: Hur tittar ni på film?

Oliver och jag tittade på film igår, Passenger 57. Jag har en förmåga att när man ser på film prata sönder filmen, kommentera allt dom gör och även hålla för ögonen när det är lite läskigt. Oliver blev lite galen och redogjorde för mig hur det ligger till:

"Det är inget kul att kolla film med dig, du håller fan alltid för ögonen. Om det är läskigt håller du för ögonen, om det är roligt håller du för ögonen, om det är pinsamt i filmen håller du för ögonen, om det är spännande håller du för ögonen. Du missar ju halva filmen.."

Ja men jag kanske vill hålla för ögonen för att det känns bättre då. Problemet kan dock vara ibland att jag håller för ögonen och sedan måste jag fråga vad det var som hände eftersom jag inte tittade på den scenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback