21 feb lördag: igår och idag

Skolan var snabbt överstökad, sen var det direkt till gymmet och sedan direkt till Friskis där jag även tog hon innan mig pass. Efter det var det taxi till Nockeby där en pågående restaurang-middag (farmor fyllde 80 år och tillhörande kusiner, pojkvänner och släkt var där) höll på (hade börjat kvart över sex, jag kom vid åtta) och sedan hem till oss på "efterfest" där det var uppladdat med massa olika sorter från Systemet, min iPod och nötter. Trevlig kväll, bilder kan komma.

Idag är en underbar underbar underbar dag så jag hade tänkt ta med mig hunden och pojkvännen (som att han går i koppel..) på en promenad, och sen blir det till att baka semlor. Och en dag med mycket fotande, så bilder koooommer (åh så spännande, inte sant?!)

NJUT AV VÄDRET, GE ER UT PÅ PROMMIS

Kommentarer
Postat av: Helle

mums med semlor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback