22 feb söndag: myskväll igår och mirakulöst hinnande idag

Efter svenne-kvällen med melodifestivalen och semlor gick vi hem till Oliver och började titta på Australia. Vi insåg dock att den skulle sluta väldigt sent och jag är rätt trött av mig när jag kollar film sent så vi avbröt den och jag somnade något senare efter lite godis- och chipsätande. Vi lyckades även hälla ut hela dippen i sängen så det var bara upp och byta lakan. SEN fick jag sova.

Idag var det träning, som vanligt, på schemat och av någon underlig anledning var det stopp i tunnelbanan så min tub som skulle gått 14:31 kom inte förens ca 14:45. Skitbra när man har bokat en biljett till ett pass som har varit fullbokat flera dagar tillbaka. Kommer man inte och hämtar ut den 10 minuter innan passet så släpps den. Jag kom dit prick klockan tre (då passet började) och helt mirakulöst fanns det EN biljett kvar, som jag fick och slängde mig in på passet. Helle och jag körde järnet!

Nu ska jag packa och fixa lite..

Kommentarer
Postat av: Helle

kallas flyt (bortsett resan) ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback